14 ianuarie 2008

Ambiguu


Am revenit la paginile mele albe….
Intotdeauna cand revin la ele exista o motivatie puternica. Ceva ce ma face sau sa vars lacrimi sau sa zambesc.
Azi sunt undeva intre cele doua limite. E confuzie. E ca o ceata ce ma inconjoara si de care mi-e teama sa scap.
Hai sa incropim un dialog!
Ceva care poate sa invaluie in simboluri toate framantarile din noi, ceva ce poate sa defineasca permanenta cautare spre acea liniste mult dorita.
Iti spuneam odata cum vad eu iubirea. Iti mai aduci aminte?
Era un hamac asezat in umbra a doi tei. Erau piersici si zambete. Erau nopti calde de vara cu soapte si zambete…
Acum a trecut. Imaginea se estompeaza tot mai mult si nici macar regretul acelor nopti nu se mai razvrateste…s-au dus…desi credeam cu toata fiinta mea atunci ca nu se va sfarsi…
Dar nu e trist! Nu e trist pentru ca am trait asta, iar imaginile rasfrante peste prezent imi dau mereu sansa sa zambesc.
Te intrebi acum cu siguranta daca o sa mai revina acea imagine. Nu stiu sa-ti spun, desi de cele mai multe ori te astepti ca mereu sa am raspunsuri.
Imaginile de azi sunt altfel. Sunt calde ca o toamna timpurie, uneori sunt frante de lacrimi amare dar au loc si zambetele.
Nu ma redefinesc ci pur si simplu imi traiesc definirea.
Ce poate fi mai mult de atat?
Nu cred ca o sa stiu vreodata si nici nu vreau. A musca cu sete din fiecare felie zemoasa de viata pentru unii pare superficial. Pentru mine reprezinta ceva dincolo de minusculele mizerii ce ne inconjoara. Este ca un ochi limpede de apa din care mereu imi alin setea.
Ai sa ma intrebi acum daca asta este implinirea?
Nu stiu. Stiu doar ca asta e zambetul si reflexia dorintelor in viata de zi cu zi.
As fi vrut sa ai asternute sub talpi miile de ganduri negre. Nu ca sa le strivesti ci ca sa le ti in frau, sa nu-ti intineze ceea ce simti. Si de fiecare data dorintele mele se implinesc….in ceea ce te priveste. Zambeste si ai sa vezi ca am dreptate!!!

8 comentarii:

  1. Interesanta discrepanta intre ce publici aici si cum te exprimi pe alte chat-uri (de ex: fantezii).Care este fata adevarata ,sau amandoua.
    Deci iubire si romantism sau "atunci cand ma scol cu pizda linsa si cu o pula in gura"

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu' cu nume care suna a detergent manual, va rog sa-mi spuneti direct ce nu v-a placut, pizda sau pula?!
    In functie de ce nu va place, va dam pana va obisnuiti cu gustul si intelegesti ca sexul este o chestie frumoasa si sanatoasa. Cand se completeaza cu un pospai de sentimente se numeste poveste romantica, iar cand e insotit de sentimente puternice se numeste dragoste. Si ca tot veni vorba, matale ce cautai pe fantezii?! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa vedem duvad ce ai inteles tu din toate astea? Cimentul si varul sunt doua chestii dinstincte dar impreuna sunt mult mai bune!! Cu sentimentele e o alta poveste...
    Multumesc Radu te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa...si care e ideea ? No offence dar parca nu spui nimic pana la urma.Te pierzi in descrieri plictisitoate si cam greu de urmarit(parerea mea).
    Si apropo de fantezii spuneai undeva ,pe forum parca , unde era vorba de jocul ala cu biscuitele (sau ceva asemanator) ca ti-ar place sa iti ejaculeze in gura mai multi barbati deodata(bleah) . Asta e partea sexulala a iubirii romantice ??

    RăspundețiȘtergere
  5. Stimate domnule Dust! Ca sa nu mai fiu atat de pe neintelesul domniei tale am sa-ti dau un citat a unui bun prieten al meu: "Multi din cei pe care-i cunosc,sau i-am cunoscut, au fruntea asa de ingusta,incat pot priví concomitent cu amandoi ochii pe gaura cheii". Probabil daca iti raspundeam in stilul meu tot in ceata ramaneai. Asa poate ti se mai duce praful de pe gaura cheii! Cu respect, O ambigua!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Incerc si eu pe masura puterii mele sa ma bucur de stima ta...si sunt domnisoara nu domn , nu ca asta ar avea vreo importanta.
    Daca nu-ti admir stilul ultraepistolar nu insemna ca nu il si inteleg.:)) Totusi nu sunt in masura sa ma pronunt(si am fost cam rea probabil) in legatura cu felul tau de a scrie chiar daca stilul tau e complet diferit de al meu. Felicitari ca o faci!
    Dar acum vine partea proasta ,vezi tu ,eu prin prisma ingnorante si perspectivei mele inchise (cauzate probail de fruntea foarte ingusta pe care o am ?!?) nu vad unde mi-ai raspuns la intrebare .Jignirea mea e raspunsul la intrebare? Sau probabil esti din nou prea ambigua pt mine (mai incearca odata,tare si clar!!).
    Si da e grozav sa fii libera , sa faci ceea ce simti ,sa privesti, sa mirosi , sa gusti , sa zambesti , sa te joci , sa atati, sa arzi ,sa fii regina si totusi sa fii tu. Si e minunat sa iubesti si sa fii iubita. La un moment dat limtele unei societati inchise se sparg si raman doar limitele placeri proprii si cele ale iubirii. Astefl de limite pot merge oricat de departe. Ale tale pana unde merg? Pana la al cincilea jet de sperma pe biscuite sau mai departe?
    Probail ca nu , probail se confunda cu cele ale iubirii pt o persoana si tot ce deriva din asta.
    Dar hai sa ne dam intresanti nu?
    Situl ala e prea tare in unele privinte ,de aia imi si place dar unele dintre posturile tale pe forum sunt total pe dinafara, m-au socat si m-au scarbit in acelasi timp (nu o lua ca pe o ofensa personala , nu am nimic cu tine dar pur si simplu asta am simtit).Iar apoii vii cu dulcegarii platonice pe aici:-O. Incerca sa gandesti inainte sa postezi pe un forum...
    Cu respect si fara ceva mai bun de facut in momentul asta , ceva praf.

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand desi spui ca nu esti in masura, ti-ai exprimat parerea. Apoi, raspunsul meu a fost suficient de clar pentru a evita polemici fara rost. O polemica este constructiva cand nu are la baza peiorativitatea. Pentru soc nu stiu ce sa recomand iar greata este trecatoare daca inlaturi cauza.
    Si asa cum domnia dumneavoastra incearca sa iasa in evidenta printr-un stil lipsit de cursivitate in argumentare, asa o sa postez si eu in continuare fara a emite judecati si fara intrebari inutile. Este o chestiune de alegere.
    Cu respect si fara a atenta la pudicitatea dvs emotionala va urez lectura placuta pe blog-urile mai edificatoare decat al meu.
    O ambigua
    P.S Sper ca a fost destul de tare si clar

    RăspundețiȘtergere
  8. Oare bist_the_dust tr sa confunde blogul cu postarile de pe site-urile frecventate? Se pare ca ea amesteca dragostea cu dezgustul ca sa ajunga sa supravietuiasca . Sper ca am vrb pe intelesul ei :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!