9 septembrie 2008

Caine...

Un preaplin de mucegai se trateaza cu…..
Ii scriam azi unui bun prieten ca mi-as fi taiat o mana ca sa am puterea de a pune pe hartie veninul din mine.
Apoi in scurgerea minutelor am trecut de la o stare la alta fara sa incerc sa le definesc. E un amar ciudat, si atat!
Si ca de fiecare data cand simt amarul asta in mine urc scarile spre marioneta mea.
Azi camera unde se afla ea e destul de intunecata. Cand am intrat nici macar scartaitul usii nu a trezit-o din inertia in care se balacea constient.
M-am apropiat de coltul ei mizer si am prins sforile in mana. Atunci a deschis ochii, m-a privit si imediat in camera s-au revarsat onopatopeele diforme ale rasului ei.
- Ti-am spus de data trecuta ca ai sa revii sub forma amarului. Crezi ca daca ma arunci in coltul asta mizer poti asterne si uitarea?
- Nici prin gand nu mi-a trecut sa sterg. Insa azi simteam cumplita nevoie sa-ti vad neputinta de a sta in picioare fara sa fii sustinuta.
- Intotdeauna faci asta desi esti constienta ca nu pot pasi decat ajutata!
Spunand asta a continuat sa rada malefic. Imi cantarea dorinta de a o obliga sa se ridice in picioare neajutata. Am lasat-o sa rada si, tinand-o de sfori, am lansat-o intr-un dans haotic in care picioarele nu aveau nici un rol.
Imi placea sa-i privesc mainile lemnoase cum se zbuciuma pe muzica iluzorie a amarului din mine. Umbrele se desfasurau pe peretii intunecati ai camerei iar eu am inceput sa rad de hidosenia degetelor ei.
Revoltata ca nu am nici cea mai mica intentie de ai ajuta picioarele sa execute ceva coerent, marioneta mea si-a transformat rasul malefic intr-o tanguiala asemanatoare unei incantatii barbare. Parca cerea palme sau cel putin asta era senzatia mea.
Am continuat, oarecum indiferenta, sa-i misc mainile. Nu avea cum sa se impotriveasca iar mintea ei de lemn nu o ajuta cu nimic.
Am inceput sa simt in gura gustul lacrimilor mele. Mi-am dat seama ca e mai pregnant in comparatie cu amareala care m-a facut sa urc ca sa dau ochii cu hidosenia asta lemnoasa.
Atunci am realizat ca ma plictisisem de chipul ei. Am adunat sforile, rasucindu-le pe suporturile de lemn si am azvarlit-o in coltul ei. Am continuat sa ma misc prin camera cu ochii atintiti spre ea. Nu a facut nici un gest care sa-mi arate ca a inteles provocarea. Asta mi-a starnit rasul….
- Nici macar nu ai curajul sa ma privesti, i-am reprosat.
- Nu am de ce sa te privesc, mi-a raspuns oarecum calma desi pozitia in care cazuse nu era prea comoda. Daca veneai azi cu un alt scop aici ti-as fi sfredelit mintea dar asa nici macar nu ma obosesc sa miros mucegaiul din tine.
Am inceput sa rad si mai tare. Si asta pentru ca ma bucuram ca cel putin se simte veninul din mine. Era un bun rezultat. Am stiut asta de cand am pasit in camera dar simteam nevoia sa mi-o spuna hidosenia asta spurcata pe care am izolat-o in coltul ala mizer. Acum sunt multumita….apropos…nici macar clorul nu intrece mirosul de mucegai…hahahahahaha…..

14 comentarii:

  1. Venin ..in tine? Nu esti capabila de asa ceva, dar o spui frumos, aproape credibil. Gustul de amar e de la fiere, nu are conotatie psihica. Iti zic eu, ca stiu ce am vazut, si tu stii ca eu nu gresesc..

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna mucegaiul se asterne peste ceva frumos si bun.Si stoarce tot ce-ai mai bun si mai frumos,sa traiasca. Daca organismul e sanatos nu va patrunde prea mult. Dar intotdeauna urmarile sunt urate, si semnele permanente. Tine numai de tine sa te cureti de mucegai.

    RăspundețiȘtergere
  3. fa panaramo, degeaba te dai telectuala si culta si interesanta, ca tot o curva moarta dupa pula ramai! la produs cu tine! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim multumesc frumos pentru comentariu. Apreciez mai ales elocventa si obiectivitatea parerilor tale asupra textului.
    In ce priveste restul, macar eu semnez sub scriere, nu ma ascund in spatele monitorului. Ceea ce spune mai mult decat crezi despre tine.
    Cu respect si admiratie domnule/doamna ma plec in fata elocintei dvs si ma semnez ca de obicei
    Sorana

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. lol, ce-am mai ras! lasa-i fata draga pe altii care au talent sa scrie! nu mai jigni atatea generatii de scriitori cu ce scrii tu pe aci! si mai pune si tu mana pe o gramatica pentru ca altfel te bat la cur ca sa iti iau mucegaiu!

    si vezi ca nu ti-a iesit nimic din ce sperai...curva nu, scriitoare nu.... :)))))))))

    desi ne cunoastem,tot anonim ma semnez! ca sa mori de ciuda ca nu stii cine sunt! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar aveam nevoie de un motiv sa mor Anonim:))) multumesc ca esti generos si mi l-ai oferit....ups a dracu ea de gramatica, iar nu stiu cum se scrie...Bine ai revenit dupa o pauza atat de lunga! Chiar duceam dorul criticilor tale:D
    Amici, diem perdidi!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Talentat-o, literat-o,
    Uimeste-ne cu identitatea ta, permite-mi sa cad in extaz in fata elocintei de care dai dovada. Frumos exprimat, frumos argumentat in spatele anonimatului. Verticalitatea ta acopera soarele. Nu imi da voie sa vad padurea din cauza intunericului. Si ca veni vorba, ce cauti tu aici in blog, ortodox-o?
    A! aveai niste polite de achitat? E frumos sa le achiti cu semnatura pe act, altfel raman in continuare datorii.
    Zici ca Sorana nu e curva autentica. Ia arata-te, sa vedem o curva reusita. Si apoi mai vorbim,mai negociem.
    Javra!

    RăspundețiȘtergere
  9. A dracului natie de om, romanul. Nu exista in limba romana destule adjective negative pentru a descrie complet unii oameni, si slava domnului ca avem o limba bogata. E atat de simplu sa aruncam cu noroi, sa manjim, sa pangarim. E si mai simplu fara sa dovedim si e mai frumos pe la spate, semnand anonim, traiasca nea Iancu.
    In comunism eram frustrati ca ni se baga pumnul in gura, acum putem tipa de fericire in libertate si suntem si mai frustrati? Inainte ne obliga Securitatea sa fim scursuri ale societatii si asa putrede, acum suntem liberi sa fim cum vrem..si suntem la fel. A zis Brucan 90 de ani? Batran senil si visator nu a tinut cont de un nene numit Nicolae al II-lea care a spus ca "România nu este o ţară, este o meserie" . Poate ca e cea mai veche meserie din lume. Din pacate pentru unii, Sorana nu intra in acea categorie..

    RăspundețiȘtergere
  10. Mdea, deci anonimul pervers are o problema cu gramatica, posibil la o varsta frageda cineva l-a abuzat cu o cratima scarpinand-ul de hemoroizi, altfel nu-mi explic cum dracu a invatat sa citeasca. De fapt o face mecanic, ca sa si priceapa ceva are nevoie de mai mult decat doi ochi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci pana aici! Orice comentariu care nu are legatura cu textul postat si care aduce jigniri vizitatorilor acestui blog va fi sters.
    Anonim cauta-ti potca-n alta parte!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Stimate Un Alt Anonim se pare ca nici macar nu te-ai obosit sa citesti anumite reguli. Ei bine stimabile exista si posibilitatea sa fii cenzurat. Democratia inseamna exprimarea de opinii la locul si timpul potrivit intr-un mod civilizat. Aici pe acest blog nu e loc de mizerii de genul postate de tine. Chiar nu ma intereseaza ce se spune despre mine. Daca ai ceva de comentat vis a vis de textele postate aici esti binevenit. PAna atunci, ma repet, cauta-ti potca in alta parte!
    O zi cat mai placuta posibil!

    RăspundețiȘtergere
  14. N-am somn si cand n-am somn citesc micile 'povestioare' de pe blogurile altora. Dar capacitatea de a tine in tine o asa ura pentru cineva ce poate nici nu-l cunosti pentru ca oricum nimeni niciodata nu e ceea ce pare aici in 'lumea' virtuala..ce sa zic prostie curata. Dar apoi gandindu-ma bine oricine poate fi o 'bestie' frustrata. Si eu am o frustrare, sa ma imbrac in dimineata asta in roz sau in negru??...dilema mare

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!