2 septembrie 2010

Hermeneutica iubirii la Platon...


M-a inspirat un rebel azi.
Printre munci prestate, shopping de bikini, frig si vant de mi s-au strepezit oasele in mine, vine acest tanar si ma face sa ma intreb.
Nu neaparat existentialist dar oricum la modul la care definitia normalitatii are un singur punct comun cu ceea ce traieste fiecare in particular: dejectiile tot la canal ajung pana la urma.
Intr-un mod, sigur bizar, azi mi s-a plans o gramada de lume de plictiseala. Cred ca schimbarea temperaturii si trecerea brusca de la slapi la pantofi ne afecteaza in sensul in care ne doare capul tot mai putin de chestiile marunte.
Consecinta a fost ca am cumparat sase perechi de chiloti desi nu aveam nevoie de ei.
Chestie de transhumanta neimpozabila pana la urma urmei.
Daca o sa decida mai marii ca se impoziteaza o sa rup fashul si o sa imi asez tendoanele la geamul marinimiei soldatilor ce nu cred ca in ziua de azi mai poarta AZP.
Dar sa revin la vagabonteala hermeneutica dintre mine si rebelul inspirativ.
Sunt o fiinta comuna?
Da, asta in cazul in care aceasta definitie ar fi universal valabila prin sabloane fixe.
Sunt o figuranta?
Nu toti suntem? Ca tot ne plac etichetarile puse in rame scumpe!
Sunt nebuna?
Categoric da! Motivele nu se pun la bataie pentru ca ar insemna omucidere si eu nu sunt de la protectia copilului.
Sunt proasta?
Indoi-m-as si n-am cui, indoi-m-as codrului. S-ar putea sa ma cred si eu pana la urma.
Sunt desteapta?
Se spune ca desteptaciunea este anexa inteligentei in care stocam informatia si o folosim la momentul oportun. Unde dracu e camara mea?
Sunt mincinoasa?
Cu asta m-am nascut si cu asta mor. Daca nu ar exista minciuna m-as plictisi si "detectivul" din mine ar fi un mos insipid si chior care sforaie noaptea pe urechi.
Sunt lasa?
Hmm, asta este echivalentul unei alegeri in raport cu dimensiunea conjuncturii. Pi e constant! Si cainii alearga in jurul cozii doar cand le este a manca iarba.
Sunt tupeista?
O oglinda sublima a unui fond intrinsec diamantin. Buna scuza!
Sunt bagaboanta?
Trebuie sa recunosc ca nu am stiut care este femininul de la "golan". Mi-a raspuns promt rebelul cu aplombul tineretii: bagaboanta.
Bagaboanta mereu castiga pentru ca are pe buze gustul vietii. Tinerilor, sperma se pune si in cazul asta asa ca sa nu ma faceti curva!
Sunt iubita?
Si minciuna isi are demnitatea ei dar, de la inaltimea tocurilor de 10 cm pe care le poarta iluzia, ma simt iubita. Dati voi cu pietre ca mie mi s-a rupt apa.
Ma uraste cineva?
In mod sigur ca da. Dar imi place asta pentru ca este cel mai curat sentiment. O sa ma bucur de asta si o sa scap de pupatul libidinos in cur!
Sunt extremista?
Hai ma lasi!
Sunt un nimeni?
Iubesc hermeneutica ta, omule! Nu e loc decat pe luna, nebunule!!
Amandinele au fost divine azi.
Imi sterg delicat din coltul gurii o urma de ciocolata orgasmica si va pup pe cerebel din lumea mea abstracta de chiloti mov si de cele mai multe ori inutili!

3 comentarii:

  1. in sfarsit aflu si eu ce-ti trece prin minte in momentele orgasmice orale :)) pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  2. ideea sta in felul urmator: ne place sa ne cumparam chiloti, din cei mai frumosi, mai transpareti,mai matasosi, sau cat mai haios conceputi!
    de ce? fiindca adoram sa ne acoperim minunat locurile pe care ni le vrem descoperite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai fai fato, sa te arati in pasa' goala la racanii din ziua de azi este riscant indiferent de poarta sau nu AZP-uri. Nu te gandesti ca poti fi impuscata de vre-un nasture de prohab sau de o pafta de centirom?!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!