10 martie 2011

8 Martie 2011


Show Recent Messages (F3)
Alter Ego: La multi ani de ziua ta

Sorana: multumesc
Alter Ego: ce faci minunato?
Sorana: incerc sa aleg cu ce ma imbrac azi
Sorana: tu?
Alter Ego: chiar ma gadeam la tine azi
Alter Ego: ca nu am mai vb demult
Sorana: da?
Sorana: asa e
Alter Ego: pe cine iubesti?
Sorana: pe cine ma inspira
Sorana: si cand storc totul
Sorana: plec
Alter Ego: imi e cunoscut procedeul
Sorana: da stiu
Alter Ego: mult stii tu
Alter Ego: prea multe
Sorana: omoara-ma
Alter Ego: neah
Alter Ego: de ce?
Alter Ego: imi placi vie
Sorana: vie ranesc
Alter Ego: si ce?
Alter Ego: viata se bazeaza pe castigatori si victime
Alter Ego: moartea unuia inseamna supravietuirea celuilalt
Sorana: oare?
Sorana: invingatorii scriu istoria
Sorana: invinsii stiu adevarul
Alter Ego: istorie care ne arata doar ca nimeni nu invata nimic din ea
Alter Ego: se repeta
Alter Ego: ma mai iubesti gorgeous?
Sorana: hmmm....cand nu esti langa mine
Alter Ego: doar?
Sorana: daca ai fi langa mine te-as rani
Alter Ego: iubirea presupune un anume masochism
Alter Ego: iubim doar la ce aspiram
Sorana: tu poti sa ma iubesti ?
Alter Ego: as suferi cumplit
Alter Ego: dar te-as iubi la fel de mult
Sorana: pai vezi?
Alter Ego: te-as iubi cum nu am iubit niciodata
Sorana: atunci de ce ma intrebi pe mine?
Alter Ego: crezi ca m-ar opri o lacrima in coltul ochiului?
Sorana: nu
Alter Ego: daca n-ar fi distanta asta..
Alter Ego: si chiar si asa...
Alter Ego: tot gravitez in jurul tau
Sorana: sunt o eclipsa totala
Alter Ego: mi-ai lua soarele?
Sorana: dor cu fiecare inspiratie
Sorana: nu stiu
Sorana: asta am facut?
Alter Ego: ahh nuu
Alter Ego: ma atragi..
Alter Ego: cu forta unei gauri negre
Alter Ego: care inghite timpul
Sorana: atunci inseamna ca ti-as lua soarele
Alter Ego: si-l scuipa undeva.. intr un colt de univers.. in cuante
Alter Ego: mi-e dor de tine
Sorana: azi si mie de tine
Alter Ego: cata sincronizare
Sorana: te sperie?
Alter Ego: nu
Alter Ego: ma doare doar
Alter Ego: nu ma mai sperii
Alter Ego: sau cel putin.. azi nu
Alter Ego: azi iti cedez din toate puncetele de vedere
Sorana: cand nu ai facut-o?
Alter Ego: asa e...
Alter Ego: oare cand?
Alter Ego: sa fie asta un semn?
Sorana: e un stilet pepetuu
Sorana: eu dor
Alter Ego: de ce imi place sa ma doara?
Sorana: pentru ca nu poti sa ma iubesti.....
Alter Ego: nu pot?
Alter Ego: credeam ca pot
Sorana: visai
Alter Ego: dar ce simt pentru tine... ce e?
Sorana: rana ta vie
Alter Ego: atat?
Alter Ego: atat de egoist sa fiu incat sa imi interpretez durerea proprie drept dragoste?
Sorana: nu e egoism
Sorana: e vis
Alter Ego: te joci cu cuvintele
Sorana: visez
Alter Ego: ohh e mai mult de atat
Alter Ego: o simt
Sorana: vrei certitudini ce omoara?
Alter Ego: nu am nevoie de certitudini sa imi confirme ceea ce stie deja fiecare por din mine
Sorana: durere.....
Alter Ego: ce mai conteaza...
Alter Ego: a devenit religia mea
Sorana: asa e
Alter Ego: de cand m-am nascut
Alter Ego: crestinismul se bazeaza pe durere
Alter Ego: dragostea are la baza durerea
Sorana: iti cauti repere?
Alter Ego: nu
Alter Ego: doar mi-ai lipsit
Sorana: atunci iubeste-ma
Alter Ego: o fac... de atata timp
Alter Ego: de cati ani oare...
Alter Ego: si cine le mai stie numarul
Sorana: cred ca cinci
Alter Ego: imi pare ca ai fost mereu acolo
Alter Ego: si ca vei fi mereu
Sorana: ori cinci
Sorana: ori cinci
Sorana: .................
Alter Ego: te port cu mine
Alter Ego: simplul fapt ca existi... imi alunga singuratatea
Sorana: ma simti?
Alter Ego: cand nu am facut-o?
Sorana: cum ma simti?
Alter Ego: esti eu-l meu
Alter Ego: esti... apa din mine
Alter Ego: fluida
Alter Ego: incerc sa te ridic in palma stransa
Alter Ego: insa te scurgi printre degete.. si razi
Alter Ego: de prostia mea
Alter Ego: imi spui
Alter Ego: Nebunule
Alter Ego: nu stii ca nu pot fi prinsa?
Alter Ego: intri prin toate fisurile
Alter Ego: ingheti....
Alter Ego: si imi sfarami zidurile
Alter Ego: si iar razi...
Alter Ego: si stiu ca nimic nu te-ar putea opri
Alter Ego: niciodata
Alter Ego: si atunci ma predau
Sorana: esti orb
Alter Ego: mai conteaza?
Sorana: nu, pentru ca oricum mi-e dor de tine azi
Alter Ego: esti celelalt eu...
Alter Ego: cu care vorbesc atunci cand am puterea sa fiu sincer
Alter Ego: destul de rar dealtfel
Alter Ego: un eu parallel
Alter Ego: un posibil eu
Alter Ego: stii.. as fi putut fi atat de usor tu
Sorana: dar ai ales
Alter Ego: am ales altfel
Alter Ego: in viata asta
Alter Ego: poate ca in urmatoarea o sa fiu tu
Sorana: ce vrei sa fiu in alta viata?
Alter Ego: hmm
Alter Ego: as vrea sa fii
Alter Ego: iubita mea
Alter Ego: de fapt
Alter Ego: stii
Alter Ego: n-as schimba nimic la tine
Alter Ego: nici un gram
Sorana: te-as uri daca ai face asta
Sorana: ura mea e apocaliptica
Alter Ego: ahh... de parca ai putea sa ma mai sperii cu ceva
Sorana: nu
Sorana: dar ti-as taia aripile
Sorana: si te-as face sa fiu eu
Sorana: si atunci ti-ar fi frica
Alter Ego: frica ma tine viu
Alter Ego: ..inca
Alter Ego: frica imi ascute simturile
Alter Ego: asemeni unui orb
Alter Ego: care simte cu degetele
Alter Ego: sunt orb
Sorana: da esti
Sorana: ti-am spus asta
Alter Ego: nu-mi pasa
Alter Ego: atat cat esti cu mine
Alter Ego: adevarul e dincolo de noi oricum
Sorana: nu-mi pasa de adevar
Sorana: sunt atee
Alter Ego: pagana
Sorana: da
Alter Ego: de cand?
Sorana: dintotdeauna
Sorana: dar esti orb....nu ai simtit asta
Alter Ego: sunt orb fiindca mi-ai eclipsat lumina
Sorana: mi-ai dat voie
Alter Ego: oo da
Alter Ego: te-am dorit
Alter Ego: ziua in care nu am sa te mai doresc va fi o zi mai trista
Sorana: ai fost pagan
Alter Ego: altii au decis ca sunt crestin
Alter Ego: oamenii ar trebui botezati cand sunt maturi
Alter Ego: pentru a decide singuri
Sorana: oamenii ar trebui doar sa priveasca lumina
Sorana: nu sa o si palpeze
Sorana: mirul e de fapt o betie falsa
Alter Ego: nu spune asa
Alter Ego: e blasfemie
Sorana: si? te sperie?
Sorana: e mai mult decat credinta ta in ce am spus
Alter Ego: cand pleci
Alter Ego: la party?
Sorana: la 19
Alter Ego: ahh
Alter Ego: deci mai ai..
Sorana: da
Alter Ego: esti frumoasa
Alter Ego: ti-am spus?
Sorana: conteaza?
Alter Ego: pentru mine da
Alter Ego: mi-ar place sa imi asez capul la pieptul tau sa iti ascult inima
Alter Ego: cum bate
Sorana: e haotica
Sorana: mereu e haotica
Alter Ego: s-ar linisti in prezenta mea
Sorana: sau ar muri
Alter Ego: antimaterie
Sorana: mit
Alter Ego: sau anti..suflet
Alter Ego: un suflet care inghite tot ce simte
Alter Ego: si nu lasa nimic afara
Sorana: al tau?
Sorana: sau al meu?
Alter Ego: inca nu imi dau seama
Sorana: orbule
Alter Ego: cred ca al meu
Alter Ego: tu sorbi
Alter Ego: dar dai inapoi
Alter Ego: in alt fel
Alter Ego: eu sorb si nu dau nimic inapoi
Sorana: pentru ca ce sorbi nu asimilezi
Alter Ego: hmm
Alter Ego: ar fi trist sa nu o fac
Sorana: esti un visator gorgeous
Alter Ego: ca si tine iubita mea
Alter Ego: insa spre deosebire de tine
Alter Ego: eu raman ancorat in concret
Sorana: cand m-ai vazut visatoare?
Alter Ego: mereu
Sorana: ti-au vorbit ochii mei?
Alter Ego: mi-au vorbit scrierile tale
Alter Ego: mai mult ca ochii tai
Alter Ego: m-am regasit in ele
Alter Ego: atat de mult
Alter Ego: incat in prima clipa am ramas mut..de uimire
Alter Ego: si pielea mi-a strigat...
Alter Ego: dar nu se poate
Alter Ego: ce cauti in afara mea?
Sorana: pe mine
Alter Ego: da
Alter Ego: te vrea in mine
Sorana: ar insemna o cusca de aur
Sorana: m-ai strivi
Alter Ego: probabil ca ai dreptate
Alter Ego: insa
Alter Ego: pentru ca te iubesc
Alter Ego: te-as lasa sa pleci
Alter Ego: "pentru ca numai iubirea poate imblanzi demonul din noi" M. Eliade
Sorana: nu m-ai lasa si de asta mi-ar fi frica
Alter Ego: ba da
Alter Ego: te-as lasa
Alter Ego: sunt mai puternic decat crezi
Alter Ego: chiar daca asta m-ar distruge
Sorana: nu sunt eu destul de puternica
Alter Ego: la asta nu m-am gandit
Sorana: si asa ne-am distruge amandoi
Alter Ego: pentru ca, cu ingamfare ,
Alter Ego: eu sunt unicul
Alter Ego: care te-ar putea distruge
Sorana: da
Sorana: recunosc asta
Alter Ego: stii ca asta ne leaga pe vecie.. nu?
Sorana: stiu doar ca asta ma face extrem de vulnerabila
Sorana: asta e vecia?
Alter Ego: vecia e haul care se casca in noi cand ne gandim la infinit
Sorana: si concretul calcaiul lui Ahile
Alter Ego: mi-ar pare rau sa te distrug
Alter Ego: esti... atat de perfecta
Alter Ego: te iubesc
Sorana: nu ti-ar parea
Alter Ego: nu e adevarat
Sorana: ar fi doar o epifanie
Alter Ego: nu
Alter Ego: vreau sa existi
Alter Ego: as prefera sa mor eu
Sorana: sacrificiu inutil
Sorana: nu as mai exista
Alter Ego: oare?
Sorana: da
Sorana: sunt o pagana
Sorana: nu mi-e frica sa mor
Alter Ego: inca ai atatea de spus...
Sorana: si?
Alter Ego: vreau sa traiesti
Sorana: atunci nu muri
Alter Ego: nu am sa mor
Alter Ego: daca imi promiti ceva
Sorana: ?
Alter Ego: ca o sa faci dragoste cu mine.. intr o zi
Sorana: promit
Alter Ego: daca as fi putut numai sa ma transport in clipa asta
Alter Ego: acolo..
Alter Ego: nici nu era nevoie sa spui ceva
Alter Ego: s-ar fi consumat totul fara un cuvant
Alter Ego: si as fi plecat la fel de in tacere
Sorana: te-as fi iubit pentru asta
Sorana: total
Alter Ego: o faci
Alter Ego: chiar si acum
Alter Ego: La multi ani gorgeous
Alter Ego: te iubesc
Alter Ego: acum am sa plec
Sorana: multumesc gorgeous
Sorana: take care of me
Alter Ego: am promis
Alter Ego:
Sorana:
Alter Ego has signed out. (3/8/2011 4:30 PM)
Last message received on 3/8/2011 at 4:30 PMBookmark

2 comentarii:

Spune-ti parerea!!