29 octombrie 2007

Tie Razboinicule...


Strang palmele spre o divinitate, nici nu are importanta care ii este numele.
Toata fiinta imi este inundata de dorinta de a transmite ruga. E ca si cum as tine in palme globul de lumina si as incerca sa impart razele lui. Cui?
Tie Luptatorule!
Sa incalzesc acele tenebre macinate de ganduri involburate si de stari dorite si neregasite, sa plimb usor razele luminii peste ochii inundati de umbre pe care adeseori mi le-ai aratat, sa descatusez din praful pietrelor dorinta ta ca eu sa fiu fericita.
Nu ma opreste nimic sa fac asta. Cautarile mele sunt cautarile tale si regasirile noastre doar iluzia fericirii.
Mi-ai asternut in timp pe pleaope lacrimi amare si lacrimi de fericire, mi-ai daruit o lume perfecta, singura lume in care puteam iubi….
Mi-ai asternut mansardele in voluptate si mi-ai ridicat aripile spre un cer nedefinit, ai luptat alaturi de mine si nu m-ai lasat sa ma cufund in pestera neagra….
Ai definit iubirea si irizarile ei mi-ai incalzit zambetele, ai atins cu mintea ta centrul echilibrului meu si asa, in felul tau rebel, tandru si dur m-ai pervertit…nu ai ucis nimic in mine doar ai cladit..
Si acum e randul meu sa ridic palmele impreunate si sa revars lumina acolo unde spui tu ca e intuneric…
Si o voi face pentru ca daca nu ai fi tu as fi fost si eu un om normal…

Un comentariu:

  1. Toate dorintzele noastre de absolut, de adevar, toata osteneala in cautarea altor veshnicii si setea dupa lumi nesfarshite, nu s-au nascut din atatea surasuri, imbratzisari si sarutari neimpartashite si necunoscute. Nu cautam noi totul pt ca am pierdut ceva?

    Am pierduti atatea din noi individualul, existentza, incatsinguratatzile din noi cresc fara radacini, asemenea florilor de mare abandonate valurilor. Dar tari sunt singuratatzile noastre hranite din atatea iubiri ce nu sau realizat pt a ne sustine elanul inspre alte lumi si inpre alte veshnicii.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!