24 august 2010

Umbra...



Sunt prea obosita sa astern in cuvinte...
Doar zambesc si il ascult.
Cuvinte insirate inainte de vreme.
Inainte de mine, inainte de tine
Cu mult inainte de noi...


E umbra aceasta pe care
O semeni in sufletul meu,
Cu mila si trista mirare
Voi duce-o cu mine mereu.
S-apoi intr-o zi oarecare
In care-mi va fi cel mai greu,
Voi pune-o in vechi calendare
Duminica trupului meu.



Fiori prin mine umbla si nu am trebuinta
Te rog pe tine umbra sa redevii fiinta.



Flamand de iubirea intreaga
Pe vremi cu-amurg mohorat,
Cand zorile noaptea-si dezleaga
Ma satur c-o umbra s-atat.
Si sufletul meu te mai roaga
Magnetic catarg doborat,
Tu umbra tacuta si draga
Aseaza-ti fularul la gat.



O umbra se-nchide in mine,
O umbra prin mine trecu.
E atat de rau ca e bine,
A atat de mult "da" ca e "nu".
Bacovia-si iese din sine
Si rade in "a" si in "u",
O umbra in viata ma tine
Si umbra aceea esti tu.


Nicu Alifantis - Umbra


Daca nu ai fi fost, nu as fi putut sa te inventez.
Dar asa, esti!
Si mereu o sa ma reinventez in umbra...
Nici nu mai conteaza al cui este meritul.
Ti-am spus azi ca te iubesc?

3 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Va contacez in legatura cu un parteneriat constand in link-exchange.Am observat ca detineti un blog foarte interesant si mi-ar face placere sa colaboram

    Va propun umatoarele 2 site-uri pentru link-exchange:
    -Motruinfo:
    titlu:Motruinfo
    link: http://www.motruinfo.ro

    -Famouswhy.ro
    titlul: FamousWhy
    link: http://www.famouswhy.ro/

    Daca sunteti deacord adaugati cele 2 linkuri si astept un raspuns din partea dumneavoastra (includeti titlul si linkul catre blogul/blogurile dvs) pe admin@motruinfo.ro si voi posta linkuri catre site-ul dvs de pe ambele domenii. Daca mai detine-ti si alte siteuri/bloguri sunt as fi dispus sa le includ in aceasta oferta si pe acestea

    Cu respect,
    Ursu Radu
    Stiri si articole la http://www.MOTRUinfo.ro & http://www.famouswhy.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Va contrez in legatura cu un fost partener constand in lick-exchange. Am observat ca detineti un buldog foarte interesat si mi-ar face placere sa-l legam.
    Hi hi hi, scuze Tizule, nu e cu rautate!
    Hai ma Sorana inca mai parlesti la Lorendo si acum?! Cei omul asta, Pasarea Phoenix?!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Radu II - Radu nu indraznesc sa parlesc ma ca e riscul sa ma ard doar eu. Dar avand in vedere cat de bun e se obosesc oamenii sa ii dedice bloguri intregi. Sunt de-a dreptul impresionata.
    Si in plus de asta cine a topit gheata?:)
    pup mucegaitule:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!