11 iunie 2008

Sorana Vs. The Game

Este ora 10:28 intr-o superba zi de miercuri. O zi in care mi-am propus sa nu fac nimic. Si nu pentru ca nu as avea ce, ci pentru ca pur si simplu nu am chef.
Am deschis blogul, am ascultat melodia, am recitit textele, am recitit comentariile si chiar am inceput sa gandesc. Ceea ce inseamna un efort sustinut avand in vedere marea ciorba de legume din capul meu.
Si inevitabil a venit gandul: End !
Am inceput dialogul de la postarea “Graalul”. A fost un joc acceptat, dur si, cel putin pentru mine, foarte obositor. Insa asta nu inseamna ca nu mi-a placut.
Pe parcursul acestui dialog multi dintre cunoscutii mei mi-au trimis ingrijorati off line-uri: Ce e cu tine? Esti ok? Ciudate texte! Nu inteleg nimic! Ai luat-o razna? ….si asa mai departe…
Nu dragii mei! Nu am luat-o razna deloc. Sunt foarte bine, doar putin obosita si atat.
Dar a venit momentul sa ma opresc. Fiecare joc isi are rostul si limitele. Iar limita mea este aici. Pentru ca de aici inainte, in acest joc, eu chiar nu mai imi am rostul. Cuvintele sunt prea putine, cunostiintele chiar daca sunt, sunt inutile, iar explorarile deja au depasit plaja pe care eu puteam sa o acopar.
Nu va ganditi ca asta imi produce tristete sau mai stiu eu ce altceva. Din contra! Acum e liniste, e zambet, e starea mea de bine si mai ales, in felul meu de a fi, e starea de mandrie si respect pentru jucatori. Pentru unul mai mult decat pentru celalalt pentru ca asa a fost sa fie.
Fiecare din noi suntem arhitectii lumii perfecte pe care ne-o dorim, fiecare din noi suporta consecintele si responsabilitatile care se nasc din curajul de a construi….dar indiferent de constructie, de control, de joc, de dorinte, de simtaminte este curajul de a arata, indiferent unde te afli, starea de Gratie care ti-o da sentimentul…
A iubi intens si total inseamna sa sti sa eliberezi tinta iubirii tale atunci cand a venit momentul. Sa ai curajul sa ii intelegi dorinta de libertate, dorinta de a-si implini visele si mai ales sa te inclini in fata curajului verbalizarii acestora. Acesta este singurul sfat pentru jucatori!
In stil abstract?..... sunt un arac…prietenii stiu de ce…dar sunt un arac zambaret…Bafta in continuare!
Game over!

10 comentarii:

  1. Frumoase..... dar patrunzatoare ganduri."The Game" e un titlu general in care sigur ne regasim cu totii ...oare viata asta nu e un "BIG GAME " jocul cui al dejucam sau e tiparul faurit de propria persoana cine poate sti ..
    E bine cand reusim sa ne mai si deconectam din "reteaua" asta imbarligata a vieti ...Multa energie ati doresc raspandac al bunelor ganduri.!!!
    Semnat _mrdj

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sper ca "the game" sa fii dat si rezultatul dorit sau cel putin ca va da

    RăspundețiȘtergere
  3. Do you want to play again?! No, realy?! Jocul presupune reguli, jucatori si teren. Poate ca ai putea sa faci ceva upgrade...stiu eu o pereche de tate noi sau un cur mai bombat, dar un suflet nou n-ai cum "sa-ti pui".
    Si in afara de asta totdeauna exista nada.
    Do you want to play again?! Yes. No. No,realy?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma gandeam la elemente primordiale. Ma gandeam la destinderi si arcuiri necontrolabile. Ma gandeam ca nu am facut marele pacat de a ma cenzura. Ma gandeam ca pentru mine jocul nu mai e o joaca, poate nici macar un joc, decat in masura in care viata e toata un joc cu focul. Ma intreb totusi unde e al doilea cuvant al povestirii. Am trecut de la "Noscete ipsum, et nosces Universum et deos." la... "Quisque est faber suae fortunae". Nu am inteles trecerea, dar am timp, vointa si ...simt:). Ave Caeasar, morituri te salutant!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar atat am de spus:

    Lacta alea est!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da da , esti un arac zambaret acum , dar daca te culci pe-o ureche si nu ne mai incanti sufletele cu posturile tale , o sa fii un arac plangaret.Prietenii stiu de ce .. si daca nu stiu le spun eu... la vara te calc . si retine ca nu sunt cocos , sunt urs :D

    RăspundețiȘtergere
  7. the game is still the same..si oamenii la fel . Esti mult mai mult decat un arac fie el si zambaret, altfel nu aveai rabdarea sau interesul meu. Candva, poate iti vei face timp pentru mine si vom petrece o farama de timp la o ceasca de povesti in umbra unei seri de vara atemporala.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Radu:Sti mai bine decat mine poate ca din jocuri nu o sa ma opresc never. Si nu pentru ca numai asta mi-a mai ramas ci pentru ca pur si simplu imi place. Dar cand trebuie pus punct trebuie si si asta o sti la fel de bine. Pup.
    @ Ursu Abia astept Ursache doar sti ca imi place caciula ta de vulpe! Pup.
    @ Dan Este si acest blog un mod de comunicare Dan si sunt convinsa ca ai inteles asta. Pe de alta parte incepe sa se adune nevoia de a vb cu tine si a simti cimentul rece sub fund. Cand paharul se va umple fi sigur ca am sa-mi cer singura perdaful. Iti multumesc din suflet pentru atentia si rabdarea ta. Esti un adevarat prieten. Apropos super blogul tau. l-am citit. Pup. si pe tine si pe distinsa ta duamna

    RăspundețiȘtergere
  9. "game over". suna a final. suna a despartire. suna a disparitie. si toate astea provoaca tristete.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vali stai linistit dragul meu ca nu am sa dispar nicaieri si din scris nici atat nu am sa ma opresc . pup

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!