30 noiembrie 2010

Calatorii in simturi - Sofisme...



- Minciuni albe...
- Ce sunt astea?
- Minciuni pe care le spunem sa ii facem pe altii sa se simta bine.
Cati oameni te-au privit cu incredere in timp ce le spuneai ceva rau?
Dar stiai ca e mai amabil sa le spui adevarul. Cautai cu inversunare sa fii numarul unu.
Eu caut cu inversunare persoana cu care sunt.
Nevoile tale le vor hrani pe ale mele pana cand tot ce mai ramane din noi e conturul cu creta pe podea. Lucrurile nu sunt cum dorim noi, doar ca dorim sa fie.
Desigur asta nu inseamna ca sunt acolo unde ar trebui.
Eu credeam ca daca motivul nu conteaza atunci nici rezultatul nu conteaza. Cred ca asta e dovada ontologica a dragalaseniei.
Si de fapt existenta cuvintelor nu dovedeste existenta conceptului.
Hmmmm....
Crezi ca merita? Doar pentru a urmari si comfirma dragostea neconditionata?
Uite o teorie:
Nu exista dragoste neconditionata. Exista doar nevoia neconditionata.
Durerea schimba lucrurile deci rational este sa eviti durerea.
Si apoi sau inainte sa vezi trasat drumul?
Cum ai gandit tu oare la inceput?
Supozitie:
Voi incepe pasionant. Vom fi prinsi in ciudatenie si ostilitate si neingaduinta.
Apoi ne vom da seama ca flirtul ostil e doar ostilitate si ca neputinta de a ne deschide nu mai e pasionala ci doar frustranta.
Si apoi inevitabila izbucnire. si incriminarile si nu mai vorbim doua luni....si bla bla...:))))
Dar poate ciudatenia si ostilitatea si neingaduinta nu trebuie neaparat sa se termine rau.
Concluzie care iti da timp sa savurezi la sfarsit intregul inteles al expresiei: norocosul de mine:))))
Doamne ce ciufuta sunt azi!!!
Ca apoi sa constati ca:
Iti place persoalitatea mea. Iti place ca sunt complice. Iti place ca nu tin seama de consecinte. Iti place ca pot umili pe cineva daca asta serveste unui scop in care crezi!!!
O doamne! You fuck with me!!!!
Si valoarea mea nu e moartea, pentru ca mortii nu mai au valoare!!!
Enjoy my love pentru ca asta e una din zilele cand nu am tenebre :))))))
Ma semnez Alb,
Aceiasi

6 comentarii:

  1. In concluzie, cu totii mintim, mai mult sau mai putin... o facem ca sa ne fie noua bine, mai usor. Problema este ca reusim sa trecem de un moment dificil cu o minciuna dar nemernica ne prinde din urma adesea si ne loveste si mai tare. Cu toate astea, nu incetam sa mintim cand putem sa fim sinceri... de ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Valentin - daca as sti sa-ti raspund la acest "de ce?" as putea sa spun despre mine ca detin piatra filosofala:))) nu mi-a fost dat sa fiu impovarata cu asa ceva:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmmm....indiscutabil incercai sa fi nedigerabila rau cand ai scris asta....adica...poate sunt eu prea varza acuma sau poate ca erai tu cand scriai...
    minciuni albe???....sunt minciuni albe si sunt minciuni negre???....sunt minciuni,minciunele,semiadevaruri si adevaruri partiale?????.....fa un pustiu de bine rogu-te si aprinde lumina in gandirea mea incalcita la ora asta....te minti pe tine oare sau pe noi???
    si....daca te minti pe tine te crezi mereu sau uneori te prinzi???
    nu-l cauti pe cel de langa tine...parerea mea....te cauti pe tine...intre negru si alb,intre bine si rau la fel cum te cauti intre adevar si minciuna.....deci nu-mi ramane decat sa-ti tin pumnii si sa te rog ca atunci cand privind in oglinda te vei vedea pe TINE...si cred ca stii la care TINE ma refer....atunci deci,te rog sa-mi spui si mie ce ai vazut,indiferent ca vei fi incantata sau nu de ceea ce reflexia reala,nu alba,nu neagra iti va dezvalui
    ma semnez si eu:
    regele
    mincinosilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Methos darling tocmai ce s-a spart oglinda :))) de aia m-am mutat la sofisti....pentru moment. Chestie de exercitiu:P
    Dar tu de ce esti varza?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. ....motivele pentru care intre starea mea si o varza (rosie) au aparut asemanari evidente, probabil ca sunt aceleasi cu cele pentru care oglinda ta s-a hotarat sa devina mai multe oglinzi si din pacate inca nu am reusit sa descalcesc insemnatea deplina a acestor premise demonico-fatidice ...
    una peste alta nici nu conteaza pana la urma....vorba ceea: noi sa fim sanatosi ca de murit, murim oricum....
    Stii....nu-i rau sa minti si nu-i rau sa te minti...nu-i rau sa joci un rol si nici sa porti o masca....doar ca....te risti sa uiti cu timpul care era minciuna si te mai risti sa uiti de fapt care ti-e masca....atunci...degeaba vei privi oglinzi caci vei vedea straini tot timpul,degeaba vei mai rade caci rasul nu-i a tau,degeaba vei mai plange caci durerea si descarcarea va fi mereu a altcuiva...
    arunca-te in tine....cauta-te pana te vei gasi...agata-te de tine cu toate puterile minti si apoi cearta-te ca te-ai ascuns atat de bine...apoi te imbratiseaza,te mangaie si te impaca cu tine si in cele din urma ...cand vei inchide ochii si vei adormi te vei putea in sfarsit odihni cu adevarat,vei putea visa orice vreodata ti-ai dorit iar la trezire cand vei cobora de pe norulet si vei trece pe langa o oglinda,aceasta nu se va mai sparge ci iti va zambi....

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc methos:) Intotdeauna ai vazut in mine...si in tine...
    Mi-e cald in mine acum si oglinda mea sparta e doar dovada ca ceea ce e tenebru nu mi-a sters zambetul niciodata:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!