30 noiembrie 2011

Medias Blog Awards 2011....


Am lipsit...si imi pare rau ca nu am fost acolo.
V-am urmarit in direct si mi-a placut mult.
Am luat si premiu!!! Am coronita la sectiunea Jurnal Personal. Tare m-a bucurat premiul asta.
Multumesc din suflet pentru premiu!!!
Motive?
Comunitatea asta de la Medias chiar s-a inchegat frumos. Cu oameni faini, cu idei faine, ceea ce ma face tare mandra.
Felicitari organizatorilor si in mod special vreau sa o felicit pe Antonela Barbu pentru proiectul cu Buninetii. Un proiect de succes care a implicat multa munca.
Lista cu premianti si alte detalii le gasiti la Omul Ringului!!!
Felicitari mediesenilor!!!! O faina realizare!

8 comentarii:

  1. Credeam ca doar mediesenii pot participa. Asa am vazut in regulament.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faptul ca locuiesc in Brasov nu imi ia calitatea de nascuta in Medias...dar na asa sunt unii! Scobesc fara sa stie amanunte doar de gasesc piatra filosofala..bla bla bla.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi este foarte dor de Medias, nu pot descrie aceasta durere. Am multe amintiri legate de acest orasel. Eu sunt din Bucuresti insa cateva luni petrecute in Medias m-au fermecat pentru totdeauna. Sper ca atunci cand o sa revin sa gasesc mediasul la fel de modest ( in sensul bun al cuvantului ) si de magic.

    Alex,

    RăspundețiȘtergere
  4. pe onoarea ta ca nu minti ? :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani! Multumesc pentru felicitarile de la Medias Blog Awards 2011. Poate reusim sa vedem anul acesta la ceva special!Am un nou blog. http://bibliothequecafe.bloggermedias.eu/

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!