3 decembrie 2008

Mustati ezoterice...

In ultimele zile am prestat un maraton de talk show-uri. Consecinta este ca am senzatia ca am capul in colturi. Nu e rau daca stai sa te gandesti ca poate asa ai o scuza sa o dai cotita. Pe parcursul acestui maraton am constatat diferite stari ale persoanelor din viata mea. Nu stiu daca in mod direct aceste strari au fost cauzate de procesul de votare si nici nu am stat sa analizez sursa.
Ce trece, Domnule clasic in viata, prin sufletul nostru?
Iti spun eu!
Mustata Domnule!
Mustata este imaginea ezoterica a omului liber. Este un eufemism Domnule!
Poti sa razi pe sub mustata, adica sa lasi lucrurile nici asa nici asa, sub alura unei fete zamberete si aparent calme desi ti se arunca in fata toate pacatele scrise si nescrise. Cica mustata te fereste de multe necazuri si asta numai pentru simplu fapt ca ti-au ramas in ea spumele laptelui pe care l-ai supt in trecutul tau luminos.
De ce nu imi plac mustaciosii?
Foarte greu de spus!
Astia sunt ca telefoanele cu doua fete. Tot timpul au doua SIM-uri. Nu-i convine te repezeste si iti spune "Hai siktir! Suna-ma pe celalalt ca la masa asta nu se canta acordurile care tie iti alina nelinistile!" Mai au si un mare avantaj, in sensul ca daca se intampla un accident si doamne fereste le ramane un canin in carnea cruda a prazii, pot sa-si ascunda ineficienta cu mustata. O atitudine foarte sanatoasa avand in vedere ca datul cotit nu e la indemana oricui. Nu mai are rost sa precizez ce efecte afrodisiace are o mustata. Desi asta e cu doua taisuri (cine stie cunoaste!).
Intorcandu-ma la starea mea de maratonista frustrata de neintelegere si bulversata de iuresul de informatii, incerc sa nu devin prea flegmatoasa. Asta pentru ca se pare, ca o schimbare de atitudine fata de cei ce te cunosc poate sa fie dramatica. Se uita la tine precum curca in lemne si incep sa faca matanii. Ceea ce poate sa le strice imaginea pseudocinica pe care au construit-o cu atata sarguinta. Cred ca m-am balacit destul in stari confuze si aberatii care mi-au stricat statutul de blanda si nebuna.
Dar mustata tot nu imi las. Prefer sa pun botul la lapte cu naturalete!

Un comentariu:

  1. Asa deci , nu iti plac mustaciosii ..Pai nu stiu cum sa ma incadrez ca eu nu as spune direct ca am mustata.Eu am un fel de peruca de mustata ca sa ma exprim asa .Lucrez la un salon de cosmetica si am o metoda noua de epilare a clientelor care mi-a inzecit cifra de afaceri.Secretul consta in faptul ca nu mai aplic crema in jurul pasaricii.. ci in jurul buzelor mele .Asa ca.." scalparea " decurge intr-un moment cand fetitele sunt pe alt taram si nici nu realizeaza ca au ramas chele :D Si de fiecare data cand dau peste un "scalp" mai interesant il pastrez pe post de barba sau mustata ( de la caz la caz ) pana cand trebuie iar sa epilez alta clienta.Se poate numi si o astfel de mustata
    "ezoterica " :D. HA ??

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!