18 decembrie 2008

Neatza!...

Buna dimineata, Domnule Clasic in viata!
O cafea aburinda, o delectare pe ici pe colo cu insiruiri de cuvinte frumos asezate in fraza, o retorica ce parca da mai multa savoare cafelei. Un zambet, poate putina oboseala!
Ma gandeam azi ce samanta de scandal sa caut cu tine. Apoi mi-am spus ca nu e fair play. Vorba aceea: La toti ni'greu!
Apoi m-am gandit la amicul meu care o strange in brate pe Maricica. Il invidiez al naibii la ora asta! El e linistit. Are un singur stress pe lumea asta: alarma telefonului care se declanseaza la 6.40. Atat!
El nu e insomniac. Iubeste somnul si somnul il iubeste pe el. Si bine face! Fraier s-ar numi sa nu doarma.
Pseudo - Maricica mea sforaie. Ea e de alta formatie. Pe asta o doare fix in insomnia mea! Fata desteapta. Ea nu are griji. Si bine face!
Dar dupa ce o sa stabilesc pozitia exacta a fiecarui membru al familiei, am sa vin si eu la o cafea!
Si crede-ma nu o sa fiu perna moale! prima data am sa lovesc si apoi mai vedem noi.
In incheiere tin neaparat sa-ti mai spun odata la ora asta:
Buna dimineata, Domnule Clasic in viata (inca!)! :))))))))

Un comentariu:

  1. Ti-ar Maricica de ras.
    Cum adica domne inca in viata :))...lasa ca-ti arat eu tie...
    Si inca ceva. Eu o iubesc pe Maricica.
    Buna dimineatza. ( acum e ora 08:05). Deci...NU!
    Pup

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!