14 decembrie 2009

Invata-ma sa plang....


Oamenii alergau...Subjugati de dorinta puterii de a impune culoare unor zile ce de multa vreme au fost pictate.Avizi, incrancenati si .....
Nu pot descrie imaginile, nu gasesc cuvintele in sufletul meu.
Azi, pentru prima data, am avut senzatia ca zambetul a fost luat prizonier.
Azi am ratacit printre ramasitele unei toamne ce m-a impins catre o mana intinsa, azi am simtit cel mai tare in mine stiletul de gheata rascolindu-mi fiinta cu puterea si violenta unei tornade.
Nu eram nici cititor si nici scriitor. Nu eram nici macar umbra unui castan batran ce stie sa-si astepte iarna cu semetie.
Iti aduci aminte ce imi spuneai in cafeneaua in care cainii au voie sa bea apa?
Eu da!
Zambetul tau de atunci mi-a acoperit rana vie. Stiam ca o sa vina clipa in care autismul meu se va face tandari pe un caldaram dur si rece din granit.
Si ai stiut si tu.....
In mica lume a versurilor scrise cu verde imi asteptai tipatul cu infrigurare si dragoste. Dar nu puteam atunci sa tip. Imi inghetase muzica in suflet si ritmul a pierit zdrobit de mutenia frunzelor imprastiate pe pamantul aproape inghetat...
Alinta-ma suflete si invata-ma sa-mi plang rana stiletului de gheata. Invata-ma sa rad iarasi cu sufletul si sa-mi cant anotimpurile.......cu dor....

7 comentarii:

  1. Sa nu te temi, sufletul nostru e facut din celule stem... se regenereaza si se recreeaza mereu. Poti sa-mi rupi sufletul in doua si eu te asigur ca va fi din nou intreg. Si sufletul tau si sensibilitatea ta, ochii, mainile... tot mecanismul de sentimente se regenereaza si creste mai puternic si mai frumos.
    Sa nu te temi nici sa plangi, nici sa mergi mai departe, nici sa privesti inapoi. >:D< te imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  2. Te am privit.O lacrima iti alearga pe obraz, catre barbie, intr-un maraton mut al marilor invinsi. Stiu ca ea, lacrima, curge atrasa de gravitatie. Mai stiu ca ea e compusa din apa si saruri minerale. Si stiu ca tot ea, lacrima e efectul fiziologic al unei reactii psihologice... dar empatia mea refuza sa functioneze.

    O gust. E sarata. Iti privesc ochii inrositi si atunci stiu ca noi doi am facut un targ. Eu ti-am vandut emotiile mele iar tu m-ai ucis cu un stilet de gheata.

    Imi e frig. Ma cuprind cu bratele incercand sa imi stapanesc clantzanitul dintilor dar nu imi e frica. Stiu ca maine am sa traiesc prin tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa o luam de mana si sa-i oferim o mandra cununa.O avem in maini,ne jucam cu ea,o amagim,o tavalim,nu ne cere niciodata nimic.Ba mai mult joaca in noi,ne tine isonul,chiar ne face fericiti.Ce bine ne sade alaturi,noi prieteni pe vecie.Da,tie iti vorbesc si iti vorbesc de o tovarasie de care,muta cum esti,ai uitat-o!Dar uite-ma aici amintindu-ti ca ea e viata.Esti trista?Iti strigi durerea?Cauti raspunsuri la intrebari neintrebate?Afla ca asta e pretul pe care trebuie sa il platesti uneori pentru tovarasia ta.Cere de la tine sarea marina,chipul ravasit,gandurile dureroase si nu o face pentru a te adanci mai mult!Stii ce o sa faca cu starile tale?O sa si le asume toate,o sa ti le ia rand pe rand,o sa fuga cu ele in adancurile marii si o sa le depuna acolo unde se vor imprastia in coralii rosii.Stii ce o sa iti aduca la schimb?Lumina in ochi si zambet in obraji.Dorule sa crezi,toate acestea merita lacrima varsata pentru renasterea-ti!Bucura-ti sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iulia: Nu ma tem! Vreau doar sa gust lacrimile. Te imbratisez copila, cu mult drag.
    @Wolf: trebuie sa-ti dau dreptate:) frumos spus. Te pup si mercic de vizite.
    @Anca: multumesc Suflete. Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. @wolf - tu ori ai dat copy paste dintr-o scriere de a ta, ori crezi ca cineva are puterea sa o refuze pe Sorana. Oricum ar fi textul tau este frumos, dar in cazul asta un pic deplasat. Ai cultul suferintei din dragoste. Iti recomand sa scrii ceva de inima albastra. Mie sincer imi vine sa rad de tine:))) Probabil o sa ma gasesti insensibil. Eu te gasesc cam lacrimos asa:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anca - pliveste, pliveste cotetzaro:))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!