1 mai 2010

Fata lacului...


Contur de apa scurgandu-se usor pe linia sanilor ce cad in gratia placerii...
O ploaie calda rasfranta pe pleoapele grele...
Taliple presand caldaramul sufocat de apa si buzele insetate hranindu-se doar din aburii verii ce vrea sa inceapa...
Alerg cautand implinirea printre picurii reci. Sorb in trupul fierbinte sarea lacului ce tace umed mangaiand vantul.
Cuprind intre bratele desfacute spre cer gemetele ploii si imi ating buzele arse cu gustul iubirii...
Cant in sufletul meu refrenul unei mangaieri fierbinti, desavarsita in perfectiunea picaturii de apa ce a rupt cerul...
Malinul imi sopteste suav descantecul trupului dezmortit si privirea fuge in calea sarii ce lasa pe umeri dare albe si spumoase.
Ma invart in nestire inlantuind gandul in varful degetelor si arunc bratele in cautare.
Ploaia nu ma ocoleste. Isi aduna forta din norii ce plutesc deasupra mestecenilor tintuiti pe cerul involburat.
Fulgerele cad strapungand teasta pamantului si implorand mila.
Imi strig sufletul si el paseste cu timiditate in mijlocul meu. Ii este sete.. de mine... de tine... de ploaie si de nori negrii ce ameninta.
O miscare voita in ploaie, o absortie melodioasa in preajma unui lac surd si tulbure. O mangaiere de trestii ce isi apleaca saruturile peste iarba uda...
Viu, rece, cald....
Si apoi....
Un zambet cald spre apa ce se scurge pe trupul fierbinte, spre raza de soare nesupusa ce isi cauta drumul spre mesteacanul fosnitor...
O liniste..umeda...galbena si apoi verde si rosie...
Un curcubeu ce imi frange talia si imi impinge cantecul departe...
Un alt rasarit impletit in culoarea unui colt de lume unde mestecenii se joaca adunand cuvinte sub ploaia ce va sa fie...
O narcisa si o bicicleta rasturnata langa un gard prabusit sub cerul cald...
Un copil cu ochii negri, descult si fericit, cu parul ravasit de ploaie si o cutie de carton in care zornaie patru banuti...
Un pret....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!!