20 ianuarie 2010

Intre creator si zapada...


Este fascinant cum intr-o zi in care te-ai lovit de cotidianul sufocant, privirile iti aluneca pe o imagine ce iti da siguranta ca frumosul este etalon.
Asezata intr-un con de umbra, sticla cu cognac, imprastia in jurul ei o liniste aramie.
O mica opera de arta, al carei continut valoareaza mai mult decat recipientul, imi parea o femeie invaluita in matase de culoarea chihlimbarului. Cu bratele lungi invaluindu-si trupul lasciv, femeia dadea camerei un aspect de lume pierduta in arome pe care buzele ei le sopteau in incantatii calde si pline de perversitate.
Simteam cum pluteste in jurul meu gustul licorii.
Si pentru ca e o zi in care doresc sa ma pierd in altceva decat grotescul cotidian, am indraznit sa tulbur linistea femeii intruchipata in sticla aceea.
Am turnat-o in pahar. Galben-auriul cu sclipiri de vara s-a transformat intr-o ispita decadenta.
M-am asezat in fotoliu si buzele mi-au tresarit, usor uimite, sub atingerea matasoasa a bauturii. Aveam senzatia ca boabele de struguri Folle Blanche imi invadeaza spiritul ca apoi sa se sparga in mii de lumini ciudate.
O liniste usor acida m-a cuprins in bratele ei si obrajii au decis sa ia cluloarea rosie a pasiunii.
Am zambit.
Savurand aromele chihlimbarii am privit pe fereastra prin fumul albastrui al tigarii.
Ninge. Fulgii jucausi isi cauta drumul spre pamant intr-un joc inocent si vesel.
Azi zapada se comporta ca soarele. Ma inunda complet cu lumina ei si imi dau seama ca apare doar atunci cand soarele se zgarceste. Apare atunci, cand coplesit de puterea soarelui, pamantul se inclina, macar pe o parte. Se bucura pe rand ca sa nu se arda. Un refren lin pleaca din sufletul meu....vara, iarna, vara iarna si apoi isi inalta tonalitatile..nord, sud, nord, sud...
Din nou licoarea imi starneste gustul cald al pasiunii.
Am pus un indigo intre zapada care reflecta lumina soarelui si soarele care o creeaza. Mi-am dat seama ca am ales intotdeauna creatorul.
Fulgii continua sa se joace cu reflexia luminii. Orice a fost umbra a palit.
Sticla cu forme senzuale a amutit. Fumul de tigara s-a risipit in conul de umbra si tace molcom..
Am inlocuit calimara cu o boaba de strugure, aurie....
Pamantul e inca inclinat si se bucura..
Mi-e sete de vara....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!!