26 ianuarie 2010

Mimetism...


Goala si toate sinonimele acestui cuvant....
Imi vine acum in gand marea. Zbuciumul acela limpede si intunecat de ape marete si amestecate. Indescifrabilul sunet al valurilor ce se sparg de nisipul in care se incrusteaza urme de pasi, imi da senzatia ca trupul ei diafan se sfarseste in intunericul meu.
Sorb incursiunea asta prin ochii atintiti spre cerul vremelnic al verii si strang in pumni linia de trecere de dincolo de ea.
Imi gasesc cuvintele si rascolesc provocarile sa vad tumultul apei sarate ce se revarsa spre mine.
Ea cade undeva pe marginea abrupta a stancilor si zambeste. Isi lasa chipul prada soarelui ce o inconjoara si tace. Tace in revoltele ei si vorbeste in linistea mea. Ii ating trecutul cu degetele si imping carul de foc spre sclipirea ochilor. Cuvintele ce ii parasesc rosul buzelor sfichiue aerul fierbinte si cad neputincioase pe nisipul auriu.
Zambesc....
Ma hranesc...
Ating...
Palpez..
Mint...
Gandesc..
Respir..
Nu fug..
Biciuiesc...
Strabat carari intortocheate ca sa-i provoc tacerea sa tipe. Imi zambeste. Ma scuteste de efortul de a-mi aseza trupul fierbinte la marginea marii. Se hraneste cu mine din toate ipostazele si ma invoca si nu ma transforma in ofranda. Ii e sete. Clipeste in briza marii si ochii se revarsa pe spuma izbita de tarm. Lacrimile au gust amar. Le sorb de pe obrajii incinsi si setea mea se transforma intr-un razboi pe care mi-l doresc. Inru-un razboi in care renuntarea nu isi are locul.
Vocea ei ma invaluie. E nemultumita acum. Ceva din siragul cuvintelor lipseste si asta o face sa amplifice tonalitatea versului ei interior.
Ii soptesc usor in ureche......e neimplinit siragul tau de cuvinte.....
Zambeste si cauta in continuare cu tenacitatea sitei prin care se scurge nisipul. Pentru mine e incandescenta.
Pentru voi e un aisberg urias desprins din calota glaciara...
Stie sa zambeasca numai in rosu...
Mi-e sete...
Adorm. Dincolo nu e fericirea pentru ca singuratatea nu i-a dat voie sa intre...
E un haos pe care il citesc si il cunosc...de departe...
Nu e ancora ei. E doar parama mea....iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!!