10 februarie 2009

Leapsa lepsuita...

A generalizat Andre am preluat si o sa dau mai departe..
Sunt...unt pe paine prajit

As vrea...un loc unde marea canta jazz

Pastrez...o marioneta intr-o mansarda prafuita

Mi-as fi dorit...o primavara eterna

Ma tem de....colturi negre si rotunde

Aud...plansul panzei de paianjen

Imi pare rau...ca ploaia nu are culoare

Imi plac...zambetele desenate pe zapada

Nu sunt....decat acolo

Dansez...mereu in contratimp

Cant...foarte des si foarte tare si deloc bine

Niciodata...sa nu spui niciodata

Rar...ma impiedec

Plang cand privesc...lacrimi

Nu imi place de mine pentru ca...nu am o alunita pe obraz

Sunt confuza...cand dorm peste zi

Am nevoie de....ziua perfecta

Ar trebui...sa pot atarna o basma in coltul lunii

Dau mai departe lui Danutzu lui Radu Mucegaitu' lui Ursii lui Dirtyone si lui Adi. Daca se mai simte careva in forma nu va sfiiti!

2 comentarii:

Spune-ti parerea!!