16 februarie 2009

NU e DA..

El: orice conjunctura poate fi lucrata
EL: fereste-te sa-mi mai spui nu
Ea: NU
...........................................................
EL: cand ai sa faci gestul pe care trebuia sa-l faci demult.

In momentul cand spui acel instinctual NU ti-ai taiat orice sansa de a inlatura brutalitatea cu care aperi ceva. Nici macar nu stii ce aperi, nici macar nu intuiesti ca nu ai nici un motiv sa spui NU.
Dar il spui pentru ca inca nu ti-ai desavarsit pervertirea, pentru ca iti lipseste curajul sa apleci capul in tarana si sa gusti de acolo tot ce se revarsa spre tine.
Il spui pentru ca nu vezi conjunctura si il spui din postura in care incerci sa te pui unde nu iti este locul.
Ce-ti trebuie ca sa il transformi intr-un DA?
Curajul de a nu mai spune niciodata NU. Curajul de a nu mai evalua ceea ce dai. Curajul de neconditionat si de acolo ca sa poti sa sorbi acel unic Totul.
Mi-am invatat si lectia asta si mi-am meritat umilirea cu prisosinta.
Nu stiu ce sa spun mai mult poate doar ca pervertirea doare cand te supraevaluezi:)

3 comentarii:

  1. Foarte adevarat si profund! Ce naiba vrei sa spui?! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. si pentru a spune "nu" trebuie curaj, cu atat mai mult cu cat traiesti cu constiinta faptului ca fiecare clipa este unica si efemera. e mare lucru sa ai capacitatea de anticipare ce te lasa sa presupui ce anume refuzi sa experimentezi din scenariile posibile. iar femeile au un atu datorat intuitiei. din pacate nu au si forta si consecventa, sunt relativ usor de manipulat si multi nu realizeaza ca pervertirea lor duce doar la dezastru, deoarece lumea depinde de ele, de amprenta lor energetica, de natura simtirii lor. de cele mai multe ori o clipa de placere e platita cu ani de suferinta, cu multe nopti de lacrimi. oare chiar merita pretul?

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata Finutza am rezolvat cu comentul:) Frumos ai spus tu aici si tare multe adevaruri. Am facut o mare greseala, stiu exact unde am gresit si aceasta postare este doar o incercare de a spune "iarta-ma!". Si da, merita. Si nu stiu daca merit sa fiu iertata:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!