17 aprilie 2009

Lacrimi si Urari de Paste!


De foarte multa vreme nu am mai scris plangand. De multa vreme nu mi-am mai gustat lacrimile ca sa pot pune in cuvinte ce simt.
Este o senzatie foarte stranie pentru ca hartia absoarbe umezeala si textura ei se schimba, desi darele uneltei ce contureaza cuvinte nu sunt afectate.
De foarte multe ori m-am gandit ca nu este cuvincios sa ceri ceva cuiva caruia i-ai daruit neconditionat. Nu e frumos si nu e uman.
Dar este uman sa plangi cand nu ai vesti despre cineva drag. Atunci te revolti si tot ceea ce a insemnat neconditionat parca te apasa. Nu poti sa ignori ce simti, nu poti sa nu cantaresti, nu poti sa iti reprosezi ca ai avut incredere si ai crezut, nu poti sa-ti retragi darurile....poti doar sa plangi scaldat intr-o dezamagire grea, profunda, cu un gust amar.
Dupa ce valul lacrimilor trece si pe obraji sarea se usuca strangand pielea te simti mai usurat. Iti spui in gandul si sufletul tau ca oamenilor buni le este harazit sa le fie bine.
Atarni speranta asta intr-un cui ruginit din camara unde pe jos este tapat cu dezamagiri, stingi lumina, tragi usa dupa tine si pleci trist dorindu-ti ca acel cineva sa fie in viata. Este tot ce iti mai ramane.
Si chiar daca ti s-a intamplat a nu stiu cata oara, dupa un timp zambesti si iti spui ca atunci cand trebuia ai fost la locul potrivit ca acel cineva sa primeasca neconditionat....
- Eu nu am sa fac asa ceva niciodata! Nici macar sa nu-ti treaca prin cap as ceva!
- Asta ramane de vazut!
Si desi nu mi-as fi dorit, am avut din nou dreptate.
Un Paste Fericit va doresc si toate gandurile bune din lume sa va aline sufletul oriune va veti afla!
Cu drag, Sorana

7 comentarii:

  1. Este bine sa plangem cateodata pentru a ne elibera de tot ceea ce ne face sa ne simtim rau, de tot ceea ce creeaza stari greu de suportat. Am descoperit multa sensibilitate in randurile tale. Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru aprecieri Geanina si sa sti ca iti dau dreptate in privinta plansului. E ca o ploaie de vara pe un asfalt plin cu praf si noroi. Paste Fericit si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca a fost katharsis plansul tau.... nu doar exprimarea tristetii neputincioase. Paste fericit, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. cum de s-au adunat atatea comori in tine, frumusico?..
    numai ganduri calde iti trimit, si o imbratisare pentru suflet!

    zile senine!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar o alta dezamagire, Vali. Dar tu stii foarte bine ca astea ma fac si mai increzatoare in oameni! Poate e prostie poate e naivitate, dar asta sunt si alta mama nu mai face! Te pup cu drag si iti doresc Sarbatori Fericite!

    @Rox
    Pup fata dulce si furmoasa si iti doresc sa ai parte de cel putin atata intensitate cata am avut eu pana acum in viata. Cred ca de fapt asta este bogatia. Imbratisez cald de la departare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Invierea sa fie un moment de pace si iertare pentru toti!
    .
    Fie ca Lumina Invierii sa te calauzeasca pretutindeni si sa-ti aduca cel putin o minune, care sa iti schimbe viata in mai bine!
    .
    Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Decat sa plangi si sa regreti, mai bine sa razi si sa-ti para bine. Dupa principiul decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos.
    Lupta pentru cine merita iar cine nu merita... fa-i vant. :)
    Si daca ti-i drag cineva, zi-i mai des. :) Tu mie mi-esti draga.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!