11 martie 2009

Nu este un protest....

Postarea de ieri a avut numarul 100. Am si uitat de cand adun aici fasii de stari rezultate din ciocnirea cu oamenii din jurul meu. In consecinta azi am sa aberez despre oameni la modul general. Este un subiect inepuizabil, controversat si de cele mai multe ori amuzant. De obicei cand cineva iti spune ca are doua vesti pentru tine, una proasta si una buna, majoritatea oamenilor aleg sa afle prima data vestea proasta. Niciodata nu m-am gandit de ce si singura explicatie care imi vine acum in minte este faptul ca daca alegi vestea proasta prima data socul o sa se atenueze cu vestea buna.
In consecinta cred ca o sa incep cu vestea proasta. Este mai intelept asa!
Ai momente in viata cand pur si simplu refuzi sa intelegi ceva. Printre oamenii ce populeaza aceasta planeta este o specie aparte. Oamenii non-name.
Ereditar se clasifica undeva intre mormoloci si melci iar aria de raspandire este destul de mare. Nu am de gand sa-i judec si nici talentul necesar sa-i descriu. Dar ii semnalez!
Pentru ei o furtuna intr-un pahar cu apa reprezinta maximul de provocare mentala. Lasa in urma lor dare lipicioase de consistenta flegmei si se bucura dind din coada cand li se serveste o felie de viata fluorescenta a altcuiva.
Dar sa lasam "rautacismele"! Nici macar nu merita sa-ti intinezi privirea cu urmele lasate de taraisul lor abstract. In fond e loc sub soare pentru toti desi apa curgatoare se poate bea fara riscuri de la 3000 m in sus. Ramane de vazut cine poate urca pana acolo.
Drept urmare azi am facut cadou un coif! De ce am facut asta?
Din cauza unui impuls egoist! Am vrut sa vad cum arata un mormoloc cu coif. I-am facut si o fotografie dar nu o postez aici pentru ca nu indeplineste calitatile necesare si o sa fiu nevoita sa-mi pun la intrarea pe blog acel avertisment cu "daca vreti sa continuati bla bla bla..." Asta chiar nu imi place!
Cam asta este vestea proasta si ma bucur ca e notata cu 101!!
P.S. Mentionez ca stiu exact ce am vrut sa spun insa partea simbolista din mine a fost mai puternica decat injuraturile neaose!!!
Iar asta cred ca este vestea buna!!!

2 comentarii:

  1. Hmmm va uram ca toate succesurile din lume sa va propulseze pe cele mai inalte masivuri montane din zona centrala...a ....
    Prefer marea impotriva BK.
    Dicsit!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea!!